måndag 5 oktober 2015

Uppdatering augusti/september

Det här med att blogga regelbundet verkar inte riktigt vara min grej... Efter semestern har det rullat på med jobbcykling i veckorna och lite längre turer på helgerna. Jag har kommit över 500 mil i år vilket var ett av mina mål och då är det ändå tre månader kvar av året!

Tjejgirot den 29/8 gick som planerat, jag var ledare för en grupp som skulle köra i 28-30 och vi rullade prydligt i mål med ett rullsnitt på 28,7 och tiden 2:11:16
Grupp 28-30 i mål
Annars är det största som hänt att jag blivit med en cykel till. En mountainbike. Och så har jag varit på kurs med den och på några träningar med Fredrikshof  i Järfälla. Mer om det i annat inlägg.

Och så har jag visst sagt ja till att vara ledare på VR 2016 med Fredrikshof i en sub11-grupp. Så det kan gå - det blir kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar